Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

נשיקות, נשיקות, נשיקות
מאת: מערכת אתר דייט
נשיקות, נשיקות, נשיקות

 אין כמו נשיקות כדי להביע אהבה ותשוקה אחד כלפי השנייה, אך לא חייבים להתמקד רק בפה...יש מקומות רבים שנשים אוהבות שמנשקים אותן בהם, ולפני שאתם משתוללים בדמיונכם, קראו את המאמר...

אוזניים

האוזניים הן אזור שלעיתים קרובות מוזנח, וחבל שכך. נשיקות באוזניים בהחלט יכולות לספק הנאה. נגיסות וכרסומים עדינים של תנוכי האוזניים, ואפילו הברשה עדינה של השפתיים כנגדן יעשו את העבודה.

עורף

אחד האזורים הכיפיים לנשיקה, במיוחד אם זה נעשה בהפתעה. התגנב מאחורי האישה שלך בזמן שהיא שוטפת כלים או עובדת על המחשב, הזז את שערה מעורפה בעדינות ונשק אותה. אין ספק שתוך דקות ספורות היא תשכח באמצע מה היא הייתה.

פנים

אחד הדברים האישיים והחמים ביותר שאתה יכול לעשות הוא לנשק את אהובתך בפניה. הרגשות שאתה חש כלפיה יכולים לבוא לידי ביטוי באמצעות נשיקות רכות וקלות על לחייה, מצחה, אפה ואפילו עפעפיה. אבל, לא משנה מה תעשה, אל תלקק את פניה. זה לא סקסי ולא נעים.

צוואר

אמנם ידוע ומוכר, אך חובה להזכירו, לא? נשיקות רכות ומפנקות לאורכו של הצוואר, עם התמקדות בנקודה מתחת לסנטר, יעלו חיוך מתענג על פניה של יקירתך.

עצם הבריח

איבר שמהווה את אחד המקומות הסקסיים והאינטימיים ביותר שאפשר לנשק בגופה של אישה, והמקום הטבעי אליו צריך להגיע מהצוואר בנשיקות קלילות ומרפרפות. אף אישה לא מסוגלת להישאר אדישה לכך.

כפות הידיים

הכוונה אינה לנשיקה ג'נטלמנית על גב כף היד, למרות שגם זה יכול להיות חלק מהעניין, אלא ללקיחת כף ידה לשפתייך, וכיסויה בשלל נשיקות, תוך כדי הצמדתה אל פניך. מחווה כזאת תמס את ליבה של האישה שאיתך, מובטח! 

כפות הרגליים

אזור שאולי מיועד למתקדמים ביניכם, הרי בכל זאת יש משהו קצת "קינקי" בנישוק כפות רגליה של אישה. עדיין, נשים רבות, וגם לא מעט גברים, "נדלקים" מהתעסקות בכפות הרגליים...עם זאת, לפני שאתה מסיר את סנדליה, עליך לבקש רשות. אל תשכח שיש נשים רבות שאוהבות שנוגעים ומנשקים להן את כפות הרגליים, אך יש גם לא מעט שלא סובלות את זה.

תמונת המאמר צולמה ע:י Helga Weber , מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

גבר -טפח את עצמך! 

ארבע נשים שכדאי להתרחק מהן

איך להרשים את חברות שלה?