Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

סדר ראשון אצל ההורים שלו/שלה
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
סדר ראשון אצל ההורים שלו/שלה

 הוזמנתם בפעם הראשונה לחגוג את ליל הסדר עם המשפחה של בן/ בת הזוג...זו בהחלט יכולה להיות חוויה מאתגרת, לכן אספנו למענכם כמה כללים וקודי התנהגות שכדאי שתזכרו.

1.      הביאו מתנה. זר פרחים לא יספיק בפסח, פה נדרשת מכם קצת יותר השקעה. המתנה אמורה להיות מיועדת לבעלת הבית, אבל אינה צריכה להיות אישית; כלי בית או מטבח. התייעצו עם בן/בת הזוג לפני שאתם קונים כדי להבטיח שהמתנה תקלע לטעמה של המארחת.

2.      היו מנומסים. הקפידו להיות נחמדים כלפי כל האורחים, הציגו את עצמכם אפילו בפני קרובי המשפחה הרחוקים ביותר, שייתכן שלא תראו יותר אחרי הערב הזה. עדיף שתותירו רושם חיובי, מאשר שתיראו כסנובים ומרוחקים.

3.      הקפידו להציע עזרה. להיות מנומס זה לא מספיק, עליכם גם להיות אדיבים ולהראות נכונות לעזור. אל תשבו לשולחן ותחכו שיגישו לכם; הציעו את עזרתכם במטבח, בהגשה ופינוי לשולחן וכד'. גם אם יסרבו לקבל את עזרתכם, בתואנה כי אתם האורחים, יזכרו את אדיבותכם לטובה.

4.      אכלו. לא שאנו חושבים שתצומו, כוונתנו היא פשוט שתטעמו גם ממאכלים שלמראית עין לא קוסמים לכם...ייתכן שגפילטע פיש לא נתפס בעיניכם כמעדן, אבל כדי לא להעליב את המארחים, לפחות נסו. מי יודע, אולי אפילו תופתעו לגלות כי טעים לכם.

5.      החמיאו. חשוב מאוד שתפרגנו ותחמיאו לבעלת הבית המארחת אתכם. אמרו מילים טובות על האוכל, על השולחן היפה, על האירוח וכד'. הדבר בהחלט יקנה לכם נקודות אצל המשפחה וגם אצל בן/בת הזוג.

6.      חשוב ביותר – אל תתערבו בפוליטיקה המשפחתית! לא פעם, באירועים משפחתיים המוניים שכאלה יש נטייה להתלקחויות של מריבות וויכוחים, הן חדשים והן ישנים. הקפידו לא להתערב, להישאר כצופה מהצד ולא לומר דבר, גם אם בן/בת הזוג מעורב ואתם אוחזים בדעה מוצקה משלכם בעניין. זכרו שאין זה הריב שלכם!

7.      גלו עניין בדור הצעיר של המשפחה. אם ישנם ילדים או תינוקות בסביבה, הפגינו עניין ויחס כלפיהם: שחקו ודברו איתם. ייתכן שלא תמצאו את מקומכם בין עשרות האנשים שהגיעו לחג, והרבה יותר קל להתחבר לילדים, שישמחו לעוד חבר למשחק, רוב הסיכויים שאיתם אפילו תיהנו יותר...בנוסף, על הדרך, תוסיפו לעצמכם עוד נקודות כאוהבי ילדים...

8.      אל תאיצו בבן/בת הזוג ללכת. אפילו אם עייפתם, הבטן כבר כואבת ועוד נסיעה ארוכה לפניכם – אל תזרזו או תציקו לבן/בת הזוג. התאזרו בסבלנות עד שהצד השני יחליט שהגיע הזמן לעזוב. אתם לא רוצים להיראות כאילו אתם סובלים או כמו ילדים נודניקים. בלעו את הרוק והמתינו.

 

בהצלחה וחג שמח!!!

התמונה צולמה ע"י basyke, מאתר פליקר

 

למאמרים נוספים:

לבד בחגים - איך עוברים את זה בשלום? 

כנגד ארבעה בנים דיברה התורה והאישה...

 מעבדות לחירות - להשתחרר ממה שעוצר מבעדנו להתקדם

שמחה רבה שמחה רבה, אביב הגיע - אהבה באה?