Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

סיפורי ההצלחה של האתר שלנו
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
סיפורי ההצלחה של האתר שלנו

אין כיף יותר גדול מלהיות חלק מסיפורי אהבה שמתממשים ומצליחים. לפניכם סיפורם של שרון וליאור, ומיטל ויעקב, שהכירו והתאהבו באתר שלנו. גם אתם יכולים להיות חלק מהסטטיסטיקה המשמחת הזו...

סיפור ההצלחה של מיטל ויעקב

מיטל (30+) ויעקב (32) היו מנויים במשך זמן רב לאתר ואף הספיקו לצאת עם עוד אנשים ממנו עד שיעקב נתקל בכרטיס של מיטל, לפני כשנה, ופנה אליה.
בתחילה, התלבטה מיטל אם בכלל כדאי לה לנסות, מאחר שהיא גרה בשוהם והוא בקריית גת, אבל משהו בתוכה אמר לה "שלמרות המרחק, היא פשוט חייבת לתת לו את מספר הטלפון שלה ". הם נפגשו בבית קפה השכונתי ביישוב שלה, לדייט "שזרם ממש טוב" ושניהם מצאו המון נושאי שיחה משותפים.
עם כל החששות שהיו למיטל בתחילה בגלל המרחק, יעקב גרם לה להבין שזה לא באמת צריך להפריע או להוות בעיה, אם שניהם רוצים וחושבים שהם צריכים להיות ביחד.
הצעת הנישואים של יעקב הייתה מרגשת ומפתיעה, כפי שמספרת מיטל: "הלכנו למסעדה לאכול ארוחת ערב, כאשר לפתע מרחוק ראיתי מספר מלצרים מתקרבים עם צלחת גלידה שעליה זיקוקים, ובצלחת נפרדת קופסא עם טבעת יהלום..."
מיטל ויעקב נישאו באוגוסט 2009, וכיום הם מצפים לילד הראשון שלהם.

 

סיפור ההצלחה של שרון וליאור

 סיפור האהבה של שרון (27) וליאור (32), מתחיל לפני כשנתיים וחצי, במוצאי יום כיפור; ליאור ראה את הכרטיס של שרון והחליט לפנות אליה, פנייה שהובילה להתכתבות ומשם לשיחת טלפון שנמשכה עד חמש לפנות בוקר!
השניים נפגשו למחרת , לא לדייט רשמי, אלא למה שהם כינו "התרשמות הדדית",  בתחנת לב המפרץ בחיפה, התרשמות זו הפכה במהרה לפגישה מדהימה, עם כימיה מטורפת באוויר כאשר לשניהם ברור שזה פשוט זה. הם נפגשו שוב למחרת, ביום שלאחר מכן, ושבוע לאחר היכרותם עברו לגור ביחד, כי פשוט לא יכלו לסבול את הפרידה זה מזו...
היום בו חגגו שנה לאהבתם היה גם היום בו ליאור הציע נישואין לשרון:"הכנתי ארוחה חגיגית לכבוד יום השנה" מספרת שרון "לפני הארוחה ביקש ליאור שאעצום עיניים והחל לשחזר המון רגעים משותפים ויפים שלנו מהשנה שחלפה, כאשר סיים הציע לי נישואין! כמובן שמייד פקחתי את עיניי ובהתרגשות עצומה הסכמתי...ואם זה לא היה מספיק – הוא הוציא גיטרה ושר לי שיר שהוא כתב והלחין במיוחד לכבוד הצעת הנישואין".
השניים נישאו לפני כשנה והיום מצפים לילדה.
 

 

 

למאמרים נוספים:

הניסיון האישי שלי 

הפער בין מציאות לדימיון 

החוקים הבלתי כתובים של היכרויות ברשת