Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

8 סימנים שהוא חזק בעניין שלך
מאת: מערכת אתר דייט
8 סימנים שהוא חזק בעניין שלך

את צריכה הוכחות שבן הזוג שלך לגמרי בעניין שלך? אתר msn מציג כמה דוגמאות לסימנים שיכולים להעיד על כך...

 

" אורי מסדר את המיטה בדרך שאני אוהבת; סדינים מתוחים, הרבה כריות נפוחות...כשאני מגיעה הביתה, לא משנה איזה יום עבר עליי, זה תמיד משמח אותי וגורם לי להרגיש שאכפת לו." (שרון, בת 28)

 

 

" עומר מסמס לי, לאורך כל היום, הודעות טקסט קטנות וחמודות, וכשאני מסמסת לו הוא תמיד חוזר אליי במהירות האפשרית" (נועה, בת 25)

 

" חבר שלי תמיד פותח עבורי את דלת המכונית, תמיד נותן לי להזמין ראשונה במסעדות, ותמיד מתעקש לשלם – האבירות אינה מתה, לפחות לא במערכת היחסים שלי" ( לירון, בת 29)

 

 

" עידן שונא לעשות קניות, פשוט שונא, אבל הוא עדיין בא איתי בכל פעם שאני צריכה לקנות שמלה לאירוע, או משהו בסגנון. הוא אף פעם לא מתלונן, מביע את דעתו ועוזר לי לבחור." (דפנה, בת27)

 

" החבר שלי מסתכל לי עמוקות בעיניים בזמן שאנחנו שוכבים. זה אחד הדברים האינטימיים ביותר שחוויתי, וזה גם סקסי" (שירה, בת23)

 

" עכשיו כשסיימתי את לימודי הרפואה, אני מתה על המבט הגאה שיש לבעלי בעיניים כשהוא מציג אותי לפני אנשים כד"ר" (נעמה, בת 33)

 

" כשאני מדברת על התוכניות שלי לגבי הקריירה, ועל כך שאני לא מתכננת להישאר בבית כשיהיו לי ילדים, חבר שלי אומר שהוא לגמרי מוכן להיות זה שיישאר עם הילדים. הוא מאמין בי וביכולות שלי בכל ליבו, ומוכן לתמוך בי לאורך כל הדרך" (מיכל, בת 31)

 

"בעלי קם כל בוקר לפני שאני מתעוררת, ודואג להכין לי ספל קפה חם כמו שאני אוהבת, ברגע שאני מתעוררת. אני לא יודעת אם זה רק מתוך אהבה, או גם מפחד מאיך שאני מתנהגת לפני שאני שותה את הקפה של הבוקר, אבל זה בהחלט עושה לי את היום" (דניאלה, בת 33)

 

 תמונת המאמר צולמה ע"י Hannaford, מאתר פליקר

 

למאמרים נוספים:

הדברים שנשים הכי רוצות לשמוע?

 8 סימני אזהרה שהוא הולך לזרוק אותך

עשרה צעדים לשרוד פרידה