Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

כמה דברים פשוטים שיכולים לעזור לכן בחיפוש אחר אהבה
מאת: מערכת אתר דייט
כמה דברים פשוטים שיכולים לעזור לכן בחיפוש אחר אהבה

יש משפט ידוע, שאומר: "אם תעשו מה שתמיד עשיתם, אתם תקבלו את מה שתמיד קיבלתם." 

איך זה קשור לחיפוש אחרי אהבה, אתן שואלות? ובכן, יכול להיות שזה מאוד קשור, במיוחד אם אתן מחפשות מערכת יחסים רצינית זה זמן מה. ייתכן שאתן פשוט עושות את אותם דברים במטרה למצוא אהבה, ולמרות שהם לא מצליחים, אתן חוזרות עליהם – מה שמחזיר אתכן בדיוק לנקודת המוצא ממנה התחלתן – ללא זוגיות.

יש סיכויים גבוהים שאתן מסתדרות נהדר גם בלי גבר: יצרתן לכן חיים מאושרים ויפים, אבל לא בא לכן שהם יהיו עוד יותר מזה? זה מה שיכול לקרות אם תמצאו גבר אוהב שאפשר לחלוק איתו את החיים המאושרים שבניתן. הציפייה שאותו גבר יופיע כשאתן חושבות, מרגישות ועושות את אותם דברים שוב ושוב – פשוט אינה ריאליסטית.

עליכן לגרום לזה לקרות, והדרך היחידה לעשות זאת היא ללמוד ולגדול כדי שתוכלו לשנות את המצב. עליכן להשתחרר ממה שעוצר מבעדכן להתקדם. שנו משהו בגישה וההתנהלות שלכן עם גברים. זה לא צריך להיות דרסטי: רק שינוי קל כדי לראות איך זה מרגיש, איך זה משפיע על החוויות היומיומיות שלכן, ואיך זה משפיע על מה שאתן מרגישות כלפי עצמכן. 

הנה כמה עצות שאולי יועילו:

הקפידו על טיפוח עצמי. למען התחושה האישית שלכן. אם תקפידו על מראה מטופח זה רק יגרום לכן להרגיש יותר טוב כלפי עצמכן, יותר בטוחות ונינוחות, מה שיקרין החוצה וימשוך אליכן גברים. 

בקשו מגבר שיעזור לכן לעשות משהו. לדוגמא: להוריד צנצנת ממדף גבוה, להמליץ לכן על יין טוב וכד'. התרגלתן להיות עצמאיות ולא להזדקק לעזרה מגבר בשום מקרה, אבל אין שום דבר רע בלהיעזר לפעמים בגברים. זה יכולה להוות עבורכן התנסות מעניינת ואימון: איך זה לא להסתמך רק על עצמכן, אלא גם על אחרים. 

חפשו והצטרפו לאירועים המיועדים לפנויים פנויות -   מסיבות, טיולים וכד'. אפילו אם אתן מתנגדות לכך, או מוצאות את הסיטואציה מביכה. חשבו על כך, בדיוק כמוכן, יש גם גברים אינטליגנטיים ומקסימים שמחפשים אחר אהבה, ומתקשים למצוא...

הצטרפו לאתר היכרויות. אפילו אם זה משהו שלא מתאים לכן, או שמלחיץ אתכן. חשבו על זה כעוד דרך המאפשרת לכן להכיר בחורים, שיכול להיות שלא הייתן פוגשות באף סיטואציה אחרת. 

הסתכלו ישירות לתוך עיניו של בחור שאתן מוצאות מושך, אם בבית קפה או אפילו ברחוב. לאחר מכן, אפילו חייכו אליו. עוד סיטואציה בה תוכלו לבחון את האומץ שלכן, ועוד צעד בדרך להפסיק להיות ביישניות. 

ספרו לשלושה אנשים שאתן מכירות, וסומכות עליהם, כי אתן מעוניינות שישדכו לכן מישהו מקסים ופנוי. 

קנו לעצמכן חזייה מהממת. אם אתן כבר בחנות, קנו לעצמכן גם זוג תחתונים סקסי, בשביל להשלים את המראה. 

שאלו את הבחור שעומד מאחוריכן בתור (אם זה בסופרמרקט, בבנק או בכל מקום אחר) שאלה, אפילו שאלה סתמית כמו "אתה יודע באיזו שעה הם סוגרים?". 

שאלו שני בחורים שאתן מכירות וסומכות עליהם, משהו על גברים שהם חושבים שכל אישה צריכה לדעת.

נסו לפחות דבר אחד מדי יום. השתיקו את הקולות בראשכן, שהנחו אתכן עד כה בהתנהלות שלכן מול גברים: " אני לא צריכה לבקש מגבר שיעזור לי לעשות שום דבר. אני עושה דברים בעצמי כבר מספיק זמן, ומספיק טוב!", "אני יותר מדי ביישנית, או עסוקה, או לא נראית מספיק טוב, כדי להתחיל לדבר עם גבר בסופרמרקט", "אני לא יכולה סתם כך להסתכל על מישהו ולחייך אליו, הוא בטח יפנה את ראשו". הפסיקו עם זה, לפחות ליום אחד!  ברגע שתעשו זאת פעם אחת, זה רק יהפוך להיות קל יותר ויותר.

שינויים גדולים מתחילים בצעדי תינוק. ייתכן שתבינו שזה לא כל כך מפחיד, שהגישה שלכן תשתנה ואפילו תצליחו ליהנות מכך.

 

תמונת המאמר צולמה ע"יJuliana Coutinho,מאתר פליקר

 

למאמרים נוספים:

8 סימנים שהוא חזק בעניין שלך 

אז למה לא מתחילים איתי

האם להיות זו שמתקשרת?