Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

דייטים מהגיהנום
מאת: מערכת אתר דייט
דייטים מהגיהנום

 דייטים גרועים הם משהו שכל אחת מאיתנו חוותה על בשרה. לפניכן כמה דוגמאות לדייטים שלא הייתן רוצות לחוות, אבל לבטח תשתעשעו מהם...

 

משבר ביטחון עצמי ?

"למרות שבטלפון הלך לנו ממש טוב, כאשר נפגשנו, הסתבר שהבליינד דייט שלי לא נראה בכלל כמו שהוא תיאר. בילינו את שאר הערב בשיחה על כך, שנשים כל הזמן דוחות אותו ושכנראה המראה החיצוני שלו מגעיל אותן. הצלחתי לסיים את הדייט אחרי שעה, סירבתי לדייט שני, ולאחר מספר ימים שלא שמעתי ממנו, הייתי בטוחה שבזאת נגמר העניין, אבל טעיתי...כשבוע לאחר הדייט הוא שלח לי תמונה באי-מייל, של איבריו האינטימיים!" (נועה, בת 27)

בחור מבוקש... על ידי המשטרה!

"בדייט השלישי שלי עם בחור שחברה סידרה לי, הלכנו לשחק ביליארד ולשתות בירה. בזמן שאנחנו משחקים להנאתנו, ניגשה אלינו בחורה, הציגה את עצמה, ואז שפכה את הבירה שלה על הבחור! הבחורה עזבה, וכחצי שעה לאחר מכן, הגיעו למקום שוטרים, ששאלו אותי כמה זמן אני מכירה את הבחור, איפה הייתי באותו היום וכו'. גיליתי לאחר מכן, שהבחור שאיתו יצאתי שדד את השותף שלו לדירה וזרק אותו במורד גרם מדרגות! הוא כעת בבית הסוהר, ומאז אני מסרבת שיסדרו לי בחורים." (ליהי, בת 26)

אהבת נעורים

"הדייט הגרוע ביותר שהיה לי היה עם בחור שהכרתי מהתיכון. נועם היה חתיך, מקובל, תלמיד מצטיין ואהוב הבנות, שהערצתי מרחוק במשך כל השנה האחרונה בתיכון. נתקלתי בו כעשר שנים לאחר מכן במסיבה, ונקלענו לשיחה, שבסיומה הוא הציע לי לצאת איתו למחרת,כמובן שהסכמתי. הגעתי לדייט מלאת ציפיות, רק כדי לשבת שם כששנינו שותקים...אבל זה לא היה החלק הכי גרוע – אחרי רבע שעה של שתיקה, הגיע לבר זוג שנועם מכיר. הוא הזמין אותם להצטרף אלינו, לא הציג אותי, ובילה את שאר הערב בשיחה עימם! הצלחתי להציל את עצמי באמצעות "שיחת חירום" מחברה והודעתי שאני עוזבת. נועם אפילו לא הציע להסיע אותי הביתה והמשיך לשוחח עם חבריו! החלק הכי טוב בסיפור (והכי מגוחך) הוא שיום למחרת הוא התקשר, אמר לי שהוא מאוד נהנה והציע לי לצאת איתו שוב!" (שרון, בת 28)

הוכרז כנעדר...

"יצאתי עם בחור מספר פעמים ומאוד נהנינו. בדייט הרביעי הוא הציע לי לבוא אליו כדי לצפות בסרט והסכמתי. הגענו אליו, ישבנו וצפינו בסרט, בעודנו שותים כוס יין. לאחר זמן מה, הוא אמר שהוא יוצא החוצה לעשן סיגריה, מאחר שאני לא מעשנת המשכתי לשבת ולצפות בסרט. פתאום, לאחר חצי שעה, שמתי לב שהבחור עוד לא חזר. כדי לא להציק או להפריע לו, במקרה שהוא בשיחת טלפון עם חבר או משהו, סימסתי לו ושאלתי היכן הוא. אחרי רבע שעה, הבחור מסמס לי חזרה שהוא הלך לישון! הוא השאיר אותי, לבד, בדירה שלו בפעם הראשונה ופשוט הלך לישון! הייתי כל כך נסערת, שפשוט יצאתי מהדירה והלכתי הביתה. מיותר לומר שלא עניתי לו לטלפונים יותר, נכון?" (תמרה, בת 27)

נתח את זה!

"ברגע שציינתי לפני הבחור שאיתו יצאתי לדייט ראשון, שאני לומדת לתואר שני בפסיכולוגיה, הוא התחיל להציק לי ולבקש בלי סוף שאני אנתח את אישיותו. צחקתי ואמרתי לו שאני לא יכולה, אבל הוא לא הפסיק לבקש! הוא המשיך והמשיך, סיפר לי סיפורים על ילדותו, על מערכות יחסים קודמות וכו'. בו זמנית הוא המשיך להזמין לי משקאות, בלי לשים לב שאפילו לא סיימתי את המשקה שבידי, בשלב מסוים היו שלוש כוסות מלאות משקה על השולחן מולי! כאשר החשבון הגיע, הוא השתמש במחשבון שבמכשיר הנייד שלו כדי לחשב מה החלק שלו בחשבון, ואז אמר לי כמה אני חייבת, כולל המשקאות שהוא הזמין עבורי!" (נורית, בת 29)

 

 התמונה צולמה ע"י kzarrr75, מאתר פליקר
 
 
למאמרים נוספים: