Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

דייטים אחרי גיל ארבעים
מאת: מערכת אתר דייט
דייטים אחרי גיל ארבעים

 נדמה שאחרי גיל ארבעים להכיר מישהו הופך להיות קשה יותר; לרוב, מדובר באנשים שמתגרשים לאחר שנים של נישואים ו"חלודים" קצת בכל הקשור להיכרויות ודייטים. בנוסף, גם מגוון המקומות בהם אפשר וניתן להכיר בני זוג פוטנציאליים הופך להיות מסובך יותר. הנה כמה טיפים, שנוסו בהצלחה, על ידי אנשים שכיום נמצאים בסיבוב השני שלהם לזוגיות, ומנהלים מערכות יחסים מאושרות ובריאות.

(המאמר נכתב בלשון זכר, אך מיועד לשני המינים)
 
 
1. למצוא זוגיות זה כמו למצוא עבודה. עליכם להשקיע בכך מדי יום ולהתמיד עד שתנחלו הצלחה. אסור לכם לוותר ולהרים ידיים גם אחרי שעבר זמן מה ושכבר נדמה לכם שזה לא הולך לקרות. זכרו, כמו שלפעמים קשה (ואפילו מאוד קשה) למצוא את העבודה המתאימה, קשה גם למצוא את האהבה המתאימה.
2. שאלו את כל מי שאתם מכירים. בממוצע, כולנו מכירים כ- 250 אנשים, לפחות אחד או שניים מהם מכירים מישהי שהיא פנויה ומחפשת. פשוט שאלו וייתכן שתופתעו לטובה.
3. שתו את כוס הקפה של הבוקר בבית קפה. הסיכויים שתכירו מישהי בבית קפה, שיושבת שם לפני יום העבודה שלו בדיוק כמוכם, גבוהים הרבה יותר מאשר אם תשתו בבית, נכון?
4. השתמשו באינטרנט. אתם לא חייבים להתחיל באתר היכרויות (למרות שזה בהחלט מגביר את סיכוייכם), אם אתם חדשים בעולם הזה. התחילו בחדרי צ'אט, פורומים וכיוצ"ב שבוודאי תוכלו למצוא בהם נשים שתיהנו לדבר איתם, ואף להרחיב את היכרותכם איתן מעבר למרחב הוירטואלי. כאשר תרגישו יותר בנוח, תוכלו לפנות לאתרי היכרויות, ואולי אפילו תמצאו את עצמכם מאוהבים און ליין...
5. הירשמו לקורס או חוג. זוהי גם הזדמנות נהדרת לשפר את עצמכם, להרחיב את האופקים, ו"על הדרך" להכיר מישהי בעלת תחומי עניין דומים לשלכם.
6. לכו לפגישות מחזור. אנשים רבים הכירו והתאהבו דווקא בחברים וותיקים לספסל הלימודים. מי יודע? אולי תיתקלו באהבת נעוריכן והלהבה תוצת מחדש?
7. לכו לאירועי פנויים/פנויות. אפילו אם לא תכירו אף אחד, מה רע בערב מחוץ לבית, טיול בחיק הטבע, או אפילו סופ"ש שלם של חופש?
8. לכו לפעילויות עסקיות. וועידות, כינוסים וכד' הם מקומות שאתם בהחלט יכולים להכיר בהם נשים פנויות שמלכתחילה יש לכם משהו במשותף איתם.
9. לכו לקניות בסופר. לא מעט נשים עורכות את הקניות שלהן בין חמש אחר הצהריים לשש וחצי, לאחר יום העבודה. בנוסף, לא קשה לזהות אותן לפי עגלת הקניות שלהן...אם אתם מבחינים באישה, שנראה שעורכת קניות ליחיד, והיא מוצאת חן בעיניכם, שאלו אותה אם יש לה מתכון נחמד או הציעו לה אחד. זה בהחלט יכול להוביל לארוחת ערב לשניים, במקום ליחיד.
 
דייטים לאחר גיל ארבעים יכולים להיות מאתגרים, בלשון המעטה, אך החדשות הטובות הן שבגיל הזה אנשים כבר יודעים להגדיר היטב מה מתאים להם ומה לא מתאים להם בבני זוג, מה הם רוצים וצריכים וכיוצ"ב. זכרו כי הדרך היחידה להכיר מישהו, היא בלצאת החוצה, ל"אזור הסכנה", לכן, רדו מהספה וצאו מהבית!
 
תמונת המאמר צולמה ע"י Jsome1,מאתר פליקר
 
למאמרים נוספים: