Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

סמסים במערכות יחסים ודייטים:מה אסור לעשות!
מאת: מערכת אתר דייט
סמסים במערכות יחסים ודייטים:מה אסור לעשות!

הודעות טקסט זו דרך נהדרת לתקשר עם האנשים בחיינו, אבל לפעמים סמסים הם מתכון לאסון...הנה כמה טעויות שכדאי שתימנעו מהן כאשר אתם מסמסים לאלו שהתחלתם לצאת איתן, או שאתם כבר במערכת יחסים עימן.

(המאמר כתוב בלשון זכר, אך מיועד לשני המינים)

1. סמסים הם בהחלט דרך נהדרת לשמור על הלהבה בוערת עם מישהי שרק התחלתם לצאת איתה. זוהי דרך מיידית לומר לה כי אתם מעוניינים להיפגש שוב. אבל, אם ההודעה ארוכה מדי, ואתם מוצאים את עצמכם גולשים לנושאים אחרים, זה יכול לגרום לצד השני לאבד עניין. נסו להימנע מכך. שמרו על הודעות קצרות, חביבות, אך אל תכתבו הודעות שאורכן כאורך מגילה.

2. בדומה לסעיף הראשון; אם רק התחלתם לצאת, אל תסמסו יותר מדי. התנהגות כזו עלולה להתפרש כלהיטות יתר. זכרו כי אתם רק "מנסים את המים". ככל שמערכת היחסים נעשית יותר ויותר רצינית, אתם יכולים להגביר את תדירות ההודעות.

3. לשלוח הודעות טקסט בתפוצה כדי למצוא דייט זוהי טעות רצינית ומעשה של נואשות. דבר כזה עלול להתגלות בקלות רבה, אז אל תעשו זאת!

4. לסמס בזמן דייט זה פשוט נימוסים רעים. כתיבת הודעות במהלך שיחה זה חצוף ומשדר זלזול. עצרו וחשבו: מה זה אומר עליכם והאם אתם הייתם רוצים שכך יתנהגו אתכם?

5. שימוש עקבי בהודעות טקסט הינה דרך פחדנית להימנע משיחות טלפון ושיחות פנים אל פנים, ובעשותכם כך לעולם לא תתגברו על הפחד שיש לכם מתקשורת ישירה. עליכם לאזור את האומץ ולנהל שיחות אמיתיות עם הצד השני כדי לקיים מערכת יחסים שלמה ואמיתית. תקשורת במערכת יחסים היא תמיד מאתגרת, אך אם אתם לא יכולים אפילו לנהל שיחת טלפון, כיצד תוכלו ליצור תקשורת אמיתית?

6. להתוודות על משהו מביך או מביש בהודעת טקסט זה לעולם לא רעיון טוב... בנוסף, הודעות בוטות ובעלות תוכן מיני עלולות להביך, להכעיס ולהרחיק את הצד השני. אל תשכחו שיש גם סיכוי כי ההודעות שלכם יוצגו בפני אנשים אחרים, מה שיאיר עליכם באור שלילי.

7. עליכם להימנע בכל מחיר מהודעות טקסט בשעת לילה מאוחרת. ראשית, יש אנשים שלא מכבים או משתיקים את המכשיר הנייד בלילה, ואין דבר יותר מעצבן מלהתעורר באמצע הלילה מצפצוף של הודעה. שנית, נשים עלולות לפרש הודעות טקסט כאלה כמעידות על כך שרצונך רק בדבר אחד, מה שכנראה יעליב אותן עד מאוד.

8. יותר מדי הודעות רומנטיות עלולות להתפרש כנואשות, מעידות על תלותיות ואפילו חודרניות. זכרו כי פחות זה יותר. לכן, המתינו לתשובה ואל "תפציצו" את הצד השני בסמסים משתפכים.

9. הדבר הגרוע ביותר שתוכלו לעשות באמצעות סמס זה להיפרד ממישהי!!! אסור בתכלית האיסור לעשות זאת! לסיים מערכת יחסים באמצעות הודעה או אי-מייל הם סימנים של פחדנות וחוסר כבוד הן לעצמך והן לצד השני. דבר כזה יש לעשות פנים אל פנים, ואם אין ברירה אז לפחות בשיחת טלפון. בהקשר זה חשוב עוד יותר שתזכרו, כי בכל מקרה אסור לכם פשוט להיעלם! לכל אחד מאיתנו מגיע שיכבדו אותו. לכן, שיחת פרידה היא מחויבת המציאות. הרי גם אתם הייתם מעדיפים לדעת מאשר לתהות... 

תמונת המאמר צולמה ע"י Kiwanja, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

שמונה נושאים שכדאי לזוגות לדבר עליהם

המקומות הכי לא צפויים למצוא בהם אהבה

טיפים שיעזרו לכם לשמור על מערכת יחסים בשלט רחוק