Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

ארבעת הרווקים הנחשקים בישראל
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
ארבעת הרווקים הנחשקים בישראל

 זו בהחלט לא הייתה משימה פשוטה: לבחור את ארבעת הגברים הנחשקים בארץ, ועד שהרשימה צומצמה היו המון התלבטויות, דיונים ואפילו וויכוחים בעניין. אבל, בסופו של דבר הצלחנו. אז הנה הם לפניכן: ארבעת המובחרים. ברור לנו שאתן עוד יכולות לחשוב על רבים אחרים...תיהנו!.

עוז זהבי - עוז הוא בהחלט הילד הרע האולטימטיבי, זה שכולנו אוהבות לשנוא ושונאות לאהוב. זהבי התחיל את דרכו בעולם הילדים; הופיע בסדרה "האי" ואף כיכב בשני פסטיגלים. פריצתו אל עולם המבוגרים ובכלל לתודעה הציבורית הגיעה עם הופעתו כאיציק, הערס הסקסי ו"מפיל" הבנות בסדרה המצליחה עספור. מאותו רגע היה ברור שמדובר בכוכב, שמצטיין לא רק בהופעתו החיצונית, אלא גם בכושר המשחק שלו. מלבד גופו המרשים ופניו הנאות, יש לזהבי חיוך ממזרי ומבט חודר שפשוט קשה לעמוד בפניהם, הוא אב הטיפוס של הבחור שאין בחורה שיכולה לעמוד בפניו, גם כשהיא יודעת שהוא לא טוב עבורה.

אלירז שדה – אלירז שדה כבש את לב כולנו בתכנית האח הגדול. הוא החל את דרכו כדמות הפחות מעניינת בין המשתתפים, הארס הקטן שנחבא  אל הכלים, אך עם הזמן הוא הפך להיות בולט יותר ויותר בעזרת החיוך שובה הלבבות, הקסם המתפרץ וטוב הלב. לא לקח זמן רב עד שכל בנות ישראל נכבשו בקסמיו של הבחור הצנום, והתאכזבו לגלות שהוא תפוס חזק על ידי בר, חברתו, שעליה הוא דיבר לא פעם בתוך הבית. אבל, דברים משתנים, והסטטוס של אלירז הפך זה מכבר לפנוי, מה שמכניס אותו, לפחות בעינינו, באופן מיידי לרשימה הזו.

טל אנגלנדר – פליט ריאליטי נוסף שתפס מקום בליבנו ושב למשוך את תשומת ליבנו עם עלייתה למרקע של "הישרדות אולסטארס". אנגלנדר הוא בדיוק הבחור שכל אחת מאיתנו הייתה רוצה להביא הביתה: יפה וחסון, בעל חיוך כובש, אינטליגנטי, עו"ד בעל משרד משלו, יוצא שייטת, ובקיצור; כל מה שאימא פולנייה הייתה מאחלת לבת שלה. אנגלנדר הוא הילד הטוב בחבורה שלנו, זה שהוכיח בהישרדות, פעם אחר פעם, את תום ליבו וטוהר כוונותיו, ונראה כי בהתאם לכך הוא אף חובב גדול של מונוגמיה. החתיך, שהגיע אלינו משכונת דניה היוקרתית בחיפה, סיים לא מזמן מערכת יחסים עם שירז טל, והיום הוא פנוי להצעות.

אקי אבני – אקי אבני הוא המבוגר בקבוצה המובחרת שלנו, אבל זה לא הופך אותו לפחות נחשק, אפילו להיפך! אבני החל את דרכו בתכנית "תוסס", ומהר מאוד הפך לאהוב הבנות. ככל שחלף הזמן הפך אבני לכוכב, והתגלה כשחקן וזמר כשרוני ביותר. אבני נישא לסנדי בר ב- 2001, למורת רוחן של לא מעט מהנשים בארץ, והשניים נסעו יחדיו ללוס אנג'לס כדי לנסות את מזלם, שם אף נולד בנם מורי. כיום, לאחר שובו לארץ ופרידתו מסנדי בר, חזר אקי אבני היישר לרשימת הרווקים הנחשקים. הפעם, מדובר בגרסא בוגרת ובשלה של אבני, מה שמקנה לו רק יותר סקס אפיל וקסם מימיו כסמל סקס צעיר.

תמונת המאמר לקוחה מ: http://he.wikipedia.org/wiki/קובץ:Aki_Avni.jpg 

למאמרים נוספים:

הזוגות הכי אהובים בטלוויזיה 

חמשת הספרים הרומנטיים ביותר

שמונת הסרטים הרומנטיים ביותר