Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

כיצד תתמודדו עם אהבה נכזבת
מאת: מערכת אתר דייט
כיצד תתמודדו עם אהבה נכזבת

 אהבה היא דבר מופלא, אך כשהיא חד צדדית, אין כואבת ממנה. עקבו אחרי הצעדים הבאים כדי להתגבר על הכאב ולהתקדם הלאה.

1. השלימו עם העובדה כי הם לא חשים כמוכם. אם תמשיכו להאמין שיש סיכוי שהצד השני בסוף ירגיש אותו הדבר, אתם לעולם לא תצליחו להתקדם.

2. הבינו את הסיבות מדוע הם אינם אוהבים אתכם באותה הדרך. הבנה זו תעזור לכם להתקדם ולהתגבר.

3. הישארו חיוביים. אל תתנו לסיטואציה לעורר בכם מרירות והתנגדות כלפי אהבה, אחרת תמצאו את עצמכם הופכים להיות אנשים אומללים וממורמרים.

4. תנסו להפסיק לחשוב עליהם. בלו יותר זמן עם חברים ומשפחה, והקיפו את עצמכם באלה שאוהבים ודואגים לכם.

5. הישארו עסוקים. שקעו בעבודה או בתחביבים. פשוט נסו לעשות הכל כדי להסיט את מחשבתכם ממושא אהבתכם.

6. התמקדו בעתידכם. אי אפשר להתקדם קדימה תוך כדי הסתכלות בלתי פוסקת לאחור. התמקדות בעתיד תעזור לכם להפסיק להתמקד בו/בה.

7. הזכירו לעצמכם את תכונותיכם הטובות. רק בגלל שאדם אחד לא מחזיר לכם אהבה, אין זה אומר שאתם לא אנשים טובים, מיוחדים וראויים לאהבה. הזכירו זאת לעצמכם כמה שיותר.

8. צאו לדייטים. ייתכן שזה יהיה קשה מאחר שלבכם עדיין נמצא במקום אחר, אך לעולם אי אפשר לדעת מה יקרה. יכול להיות שתופתעו ותזכו להכיר מישהו שמוצא חן בעיניכם מספיק כדי שתתנו לו צאנס', ותוכלו להתחיל בתהליך ההחלמה מאהבתכם הנכזבת.

9. התייעצו עם אנשים. רוב האנשים, מתי שהוא בחייהם, חוו אהבה נכזבת. לכן, היעזרו בהם; החל ממילות עידוד ותמיכה ועד עצות מניסיונם האישי שיוכלו להועיל לכם.

10. בחנו את עצמכם: האם אהבה נכזבת היא משהו שאתם חווים הרבה? ייתכן שאתם משחזרים דפוס מהילדות, בו תמיד רדפתם אחר אהבה והערכה מהוריכם, אך לא קיבלתם אותן וכעת אתם פשוט חוזרים על כך. אם כן, שקלו לפנות לעזרה מקצועית, כדי שתוכלו לפתור זאת, על מנת להתקדם וליצור עבור עצמכם חיים מאושרים וטובים יותר.

11. הימנעו מלראות אותם! ישנם מצבים שאי אפשר להתחמק מהם, בוודאי אם אתם עובדים או לומדים ביחד, אבל השתדלו לא להימצא בסיטואציות חברתיות בהן הם נמצאים.

12. צחקו המון! צפו בסרט מצחיק, בלו עם החברים המצחיקים ביותר שלכם, לכו למופע סטנד אפ וכו'. צחוק פשוט יגרום לכם להרגיש יותר טוב, וימנע מכם לשקוע בדיכאון ועצבות. זו בהחלט התרופה הטובה ביותר!

13. פנקו את עצמכם. קני לעצמך את זוג הנעליים שחלמת עליו, לך לארוחת ערב מפנקת של בשרים וכו'. עשו דברים שגורמים לכם להרגיש מרוצים ומסופקים.

14. השתדלו לא לכעוס, או לפחות לא לנתב אותו לעבר אנשים שלא אשמים בכך. מאחר שאינכם יכולים לפרוק את תסכולכם על המקור שלו, ייתכן שנטייתכם תהיה לעשות זאת על חבריכם. נסו להימנע מכך! אינכם רוצים להרחיק את האנשים שאתם הכי זקוקים להם כעת, נכון?

תמונת המאמר צולמה ע"י olga.palma, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

מהי אהבה? 

סמסים במערכות יחסים ודייטים: מה אסור לעשות!

מה אומרת לך שפת הגוף שלו?

כיצד מתגברים על הפחד מאינטימיות