Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

מה לא (!) לעשות כשאת רוצה להכיר בחור
מאת: מערכת אתר דייט
מה לא (!)  לעשות כשאת רוצה להכיר בחור

את נראית טוב, את משעשעת, יש לך עבודה טובה והרבה חברים, ובכל זאת - את לא מוצאת את האחד, את הבחור שאיתו את רוצה לבלות את שארית חייך. בוודאי שאלת את עצמך מדוע זה קורה? מה אני עושה לא נכון? ובכן, יכול להיות שבאמת יש כמה טעויות שאת עושה, ואפילו לא מודעת אליהן. הנה כמה מהדברים, שייתכן שאת עושה לא נכון, וטיפים כיצד לתקן אותם.

את תמיד יוצאת בחבורה .

לא פעם, בחורות יוצאות בקבוצה. הבעיה היא, שכשאת מקיפה עצמך בחברות, את הופכת את עצמך לבלתי נגישה עבור בחורים. גברים חוששים מדחייה, והם לעולם לא יסתכנו גם בכך שהיא תהיה פומבית, מול קבוצה של בחורות מצחקקות... אמנם, אנחנו לא אומרים שאת צריכה לוותר על בילוי עם "הבנות שלך", אבל כדאי שתצאי מדי פעם גם בפורום יותר מצומצם: את וחברתך הטובה ביותר. דבר זה יגביר את הסיכוי, כשכאשר את תמצאי חן בעיני מישהו, הוא לא יחשוש להתקרב.

את חוזרת לאותם מקומות

כמה פעמים מצאת את עצמך אומרת: “אין פה אף בחור חמוד”?,, ועדיין, המשכת לחזור לאותו מקום, שיש בו את אותם אנשים והמשכת להתלונן? ובכן, אם את רוצה להכיר מישהו חדש ומרתק - לשוב לאותם פאבים ובתי קפה, לא יעזור לך בכך. נסי לגוון במקומות הבילוי שלך, ובצורות הבילוי שלך. את תגלי שלא רק שתתוודעי לאנשים חדשים ושונים, אולי גם תמצאי לעצמך דרכים חדשות למלא את שעות הפנאי.

את פוסלת אופציות להכיר

את חוזרת ואומרת שאת לא מוצאת אף אחד, אבל כאשר מנסים להכיר לך מישהו, את פוסלת את האופציה על הסף, כך גם לגבי הירשמות לאתרי הכרויות. עליך לתת לפחות הזדמנות, לא? לכן, בפעם הבאה שרוצים להעביר את מס' הטלפון שלך, או לסדר לך בליינד דייט,  תגידי לעצמך “מה יש לי להפסיד?”, ותני גם צ’אנס לאתרי הכרויות - יש להם יתרונות עצומים שאת לא מודעת אליהם בכלל.

את "שקופה" מדי

את אמנם רוצה להכיר מישהו, אבל עליך להשתדל לא להראות זאת יותר מדי. רוב הבחורים לא ירצו לצאת עם מישהי שנדמה שהיא נואשת לזוגיות. בנוסף, אם את תחושי שאת במשימה למצוא בן זוג, הדבר יגרום לך להפוך להיות מודעת יתר על המידה לאיך שאת נראית, למעשייך וכיוצ”ב. המטרה צריכה להיות הנאה וכיף, לא מרדף אחר זוגיות. לכן, עלייך להירגע. האירוניה היא, שברגע שתהיי רגועה ונינוחה, בחורים רק יימשכו אלייך יותר.

תמונת המאמר צולמה ע"י liquene, מאתר פליקר

בליינד דייט

איך תדעו אם היה ביניכם קליק בדייט הראשון?

דברים שחשוב לקחת לדייט ראשון