Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

יוצאת עם הטיפוס השקט?
מאת: מערכת אתר דייט
יוצאת עם הטיפוס השקט?

 חוסר רצון או נכונות לדבר ולשתף, הוא לרוב בעיה של גברים. לכן, הנה כמה עצות שמיועדות לנשים המתוסכלות שבינינו, אשר לא מצליחות לגרום לבן הזוג שלהן להיפתח אליהן.

1. אם בחור מדבר על עבודתו או משהו שקשור אליה, זה יכול להוות חלון הזדמנויות עבורך לפתוח שיחה. אל תתחילי לשאול שאלות מכוונות וספציפיות, אלא שאלי שאלות פתוחות, או אמרי משהו בסגנון "עזור לי להבין על מה אתה מדבר, תסביר יותר", ופשוט תני לו לדבר. גברים אוהבים לספר סיפורים ולהסביר דברים, ואת תוכלי לראות ולהבין בדיוק את רגשותיו ותחושותיו משפת הגוף שלו.

2. אם בן הזוג שלך נראה עצבני או מדוכא, לעיתים הדבר הכי טוב הוא להניח לו לנפשו, ובטח לא ללחוץ עליו לדבר על מה שמציק לו. בחורים אוהבים להרגיש עצמאים; כלומר, הם לא אוהבים או רוצים לדבר על פי פקודה או בקשה. לרוב, כאשר גבר מצוי במצב כזה, הוא מעדיף לא לדבר וסתם לשבת ולצפות במשחק כדורגל, שיגרום לו להסב את תשומת ליבו ממה שמטריד אותו. לכן, עליך להניח לו, לתת לו להירגע קצת ואז לשאול בעדינות מה שלומו.

3. יש כמה שאלות שפשוט אסור לך לשאול אותו, אם את רוצה שהוא ידבר איתך: "מה אתה מרגיש?", " מה אתה חושב על מערכת היחסים שלנו?", או "למה אנחנו כבר לא מדברים יותר?" וכו'. עליך לרכך את השאלות שלך, לדוגמא: " מה הולך בעבודה?", " מה אתה חושב על האיפוד החדש( או כל גאדג'ט אחר שאת יכולה לחשוב עליו)? ואפילו " אז איך הפועל תל אביב העונה?". תגרמי לו להתחיל לדבר על נושא מסוים, ומשם השיחה פשוט תזרום, ותנותב הלאה לכיוונים אחרים ושונים.  

זכרי, את יכולה לגרום לבחור שלך לדבר על דברים, אך עליך לעשות זאת בצורה המתאימה ובדרך הנכונה עבורו. גברים שונים מנשים בכל הקשור לתקשורת, שלרוב רק רוצות לדבר, לספר ולשתף. כדי לגרום לגבר שלך לדבר, את צריכה להבין את הדברים הללו, ולהתאים את עצמך לכך.

תמונת המאמר צולמה ע"י epSos, מאתר פליקר

למאמרים נוספים: