Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

הנשיקה הראשונה - עשה ואל תעשה
מאת: מערכת אתר דייט
הנשיקה הראשונה - עשה ואל תעשה
הנשיקה הראשונה היא אחד הרגעים המרגשים והיפים בין זוג בתחילת דרכו, ובהחלט רגע שמצפים לו...אבל, כגודל הציפיות כך יכולה להיות גודל האכזבה. איך עושים זאת נכון? מה הם החוקים? הנה כמה כללי "עשה ואל תעשה" שיבטיחו נשיקה שתענה על כל הציפיות ויותר!!!
 
1. היגיינת פה: הדבר הראשון ואולי הכי חשוב. היגיינה, ניקיון וריח. אף אחד לא רוצה להתנשק עם מישהו עם שיניים צהובות וריח רע מהפה. צחצח שיניים (באופן קבוע, אבל במיוחד לפני מפגש רומנטי).
 
2. התמקמו באופן נוח: כדאי להיכנס לנשיקה בתנוחה נוחה ע"מ שלא תצטרכו להפסיק עקב כאבי גב/צוואר. תנוחה נוחה תביא לנשיקה נעימה וארוכה.
 
3. חיבוק: חבקו את הפרטנר, אך אל תלחצו. ערסלו את הפרטנר כך שהתחושה תהיה נעימה ונינוחה. לגברים, נסו לחפון את צידי פניה של בת הזוג בשניה שלפני הנשיקה, זו תחושה מאד חושנית ורומנטית.

4. התאימו את פניכם: הזהרו מהתנגשויות אף. הטו קלות את ראשכם כך שאפכם ייגעו קלות בלחי השניה.
 
5. נשקו את שפתי בני זוגכם בעדינות ובשפתיים סגורות: התחילו תמיד בשפתיים סגורות, סיגרו עיניים ותנו לתחושה, לחמימות, לריחות להציף אתכם ולסחוף אתכם הלאה. אל תתקדמו מהר יותר מנשיקת השפתיים, חקרו אותה יותר לעומק, היסחפו עם החושניות שנשיקה כזו צופנת בחובה. המשיכו בחיבוקים וליטופים רומנטיים. 
 
6. לקקו בעדינות את שפתיו של הפרטנר שלכם: פעולה זו גורמת לצד השני אוטומטית לפתוח קלות את השפתיים, כמו כן היא חושנית להפליא.
 
7. מה שלא תעשו, אל תנשכו: זה נכון שזו פעולה חושנית וסקסית שיכולה לבוא במהלך הקשר והתפתחות החושניות שביניכם, אך לא בנשיקה ראשונה.
 

בהצלחה!


למאמרים נוספים:

איך אצית מחדש את האהבה

עשרת הדברים שגברים רוצים

הדברים הסקסיים שנשים עושות ומוציאים גברים מדעתם