Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

שמונה רעיונות למתנות עבור נשים
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
שמונה רעיונות למתנות עבור נשים

 לקנות מתנות לגברים - אנחנו כבר יודעות, עכשיו הגיע הזמן לעזור להם לקנות לנו מתנה. הנה כמה רעיונות שיקלו על חייהם של הגברים, ויגדילו את הסיכוי שבת הזוג שלהן לא תרוץ להחליף אותה יום למחרת...

בושם – אולי קצת בנאלי, אבל פרקטי ויתקבל בחום. דאג לוודא מהו הניחוח האהוב עליה לפני שאתה קונה, ואם אתה רוצה לחדש אז בדוק מהו סוג הריח המועדף עליה: מתוק, קליל וכד'.

לבנים סקסיים – מתנה בשבילה (וכן, גם קצת בשבילך) - רב הנשים ישמחו לקבל מבן הזוג שלהן זוג תחתונים וחזייה; זה יגרום להן להרגיש נשית ונחשקת. דבר אחד קטן שכדאי לזכור - האישה שלך הכי יפה כשנוח לה, אז וודא שהם לא רק סקסיים ומדליקים, אלא גם נוחים. תוכל להתייעץ עם חברה טובה שלה או עם המוכרת בחנות.
ספר –  אם האישה שאיתך היא תולעת ספרים, שכל לילה קוראת לפני השינה, היא בוודאי תשמח לקבל ספר חדש לאוסף. אתה בוודאי מכיר את טעמה בספרים, אז קנה לה משהו בהתאם לכך, וכתוב הקדשה בתוך הכריכה, דבר שיהפוך את המתנה להרבה יותר אישית.

תכשיט - אכן,  "יהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה". אין אישה שתתנגד לקבל תכשיט כלשהו, הוא אינו חייב להיות משובץ ביהלומים. זוג עגילים, צמיד, שרשרת, העיקר שיהלמו אותה ואת טעמה.

ספא - בילוי בספא הוא פינוק שיעלה חיוך על שפתיה של האישה שלך. מסאז' מפנק, התרגעות בג'קוזי, מסכת פנים מרעננת - אלה יבטיחו כי היא תחזור מאושרת ורגועה. בנוסף, אם תצטרף אליה זה בהחלט יכול לשדרג את החוויה.

בגד - ייתכן שפה מדובר בשטח קצת מסוכן, מאחר שלקנות לאישה בגד יכול להיות מאוד בעייתי. עדיין, חולצה או שמלה זה משהו שתמיד חסר לנשים והן תמיד אוהבות שיש להן עוד ממנו. עצה שלנו: בקש את עזרתה של חברה טובה או אחות, או שתלך יותר על בטוח ותקנה אביזר כלשהו; תיק, חגורה וכד', גם פה היינו מציעות לך להיעזר בעצת המוכרת...

סדנת בישול  וכד' – אם בת זוגך חובבת בישול ואוכל, ונהנית לבחוש, לאפות ולתבל, זו המתנה המושלמת עבורה - תוכל ללכת על סדנת הכנת סושי, סדנת שוקולד, בשרים, או אולי סדנת יין, שתדע איזה יין מתאים לאיזה סוג אוכל. 

כרטיסים להופעה -  אין כמעט אדם, אישה או גבר, שלא אוהבים הופעות חיות של הלהקה או הזמר האהובים עליהם, לכן כרטיסים להופעה יכולים להוות מתנה נהדרת! הפתע אותה בזוג כרטיסים, לך ולה, ומובטח לך שהיא תהיה מאושרת ונרגשת עד דמעות.

 תמונת המאמר צולמה ע"י Jill Clardy, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

מה חשוב לנשים אצל גברים

מהם הדברים החשובים שכדאי שתדעי על הגבר שלך

חמישה סיכונים ששווה לקחת על מנת לחזק את מערכת היחסים

רומנטיקה- רק בחג האהבה או לאורך כל השנה?