Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

4 דברים שעליך לעבוד עליהם כדי למשוך בחורים, ועבור עצמך
מאת: מערכת אתר דייט
4 דברים שעליך לעבוד עליהם כדי למשוך בחורים, ועבור עצמך

 את מרגישה שאת ב"תקופת יובש"? ייתכן שזה לא רק עניין של מזל או מחסור בבחורים טובים...יכול להיות שאת פשוט לא ממצה את הפוטנציאל האמיתי שלך. הנה כמה טיפים שיעזרו לך "לחזור למשחק", יביאו את הבחורים אליך, ובעיקר יגרמו לך להרגיש יותר טוב כלפי עצמך!

ביטחון עצמי (ואמיתי!)

ייתכן שיש לך אינטליגנציה, סקס אפיל, יופי וחוש הומור, אך כל עוד אין לך ביטחון עצמי, בחורים לא יימשכו אלייך...נשים עם ביטחון עצמי והערכה עצמית נמוכים, נתפסות כתלותיות ונזקקות; הן תמיד חייבות להיות במרכז תשומת הלב, לקבל חיזוקים ומחמאות. אפילו אם תמצאי בחור שבהתחלה יסכים להיות המעודדת האישית שלך, לאחר זמן מה, אפילו הוא יתחיל להאמין בכל הדברים הרעים שאת אומרת על עצמך ויילך.

באופן מפתיע, דווקא הדרך להראות כי את בטוחה בעצמך היא לא לקדם את עצמך. אם תפגיני עניין וסקרנות כלפי הבחור שאיתך, הוא יראה זאת כנכונות לחלוק את אור הזרקורים, שמעידה על כך שאת מספיק בטוחה בעצמך כדי לתת מקום גם לו.

תשוקה...ולא רק כלפיו

בין אם מדובר בתחביב, עבודה, חיי חברה מפותחים – גברים נמשכים לנשים בעלות תשוקה, שחייהן מלאי עניין ועשייה. מספיק שתגידי לו כמה את מלאת התלהבות כלפי הפרוייקט החדש בעבודה, או תספרי לו על הטיול שאת וחברייך עשיתם בסוף השבוע האחרון. יש פה, למעשה, יתרון כפול: הבחור לא ירגיש שהוא צריך להיות אחראי לגמרי לאושר שלך, והוא אף ירצה להיות חלק מחייך העשירים והמעניינים.

פשרה זו לא קללה

היכולת להתפשר היא אחד הדברים החשובים ביותר שעליך לסגל לעצמך, אם את מעוניינת בזוגיות רצינית וארוכת טווח. גמישות היא תכונה שמאוד קוסמת לגברים, מאחר שהיא מעידה על פחות קונפליקטים ומריבות במערכת היחסים העתידית, ובכלל על זוגיות שתהיה "שייט חלק". בחור שקולט כי הבחורה שהוא יוצא עימה מוכנה לבוא לקראתו, ומשתדלת למצוא דרכים בהן הצרכים של שניהם ימולאו, יהיה רגוע יותר לגבי המשך הדרך שלהם, ואף ירצה בו עוד יותר. 

האקס שלי? מי זה?

אין דבר שיכול לחסל זוגיות מתהווה יותר מהר מצילו של האקס. לפי שאת נהיית רצינית לגבי בחור חדש, וודאי כי את לא מקווה – או יותר גרוע, מנסה – לחזור לאקס שלך, ולא מחפשת אחר מישהו שהוא כמוהו. ראשית, אף בחור לא רוצה להרגיש שהוא בתחרות בה הסיכויים הגדולים שהוא לא ינצח, ואם את חיה בעבר, את לא באמת תהיי מוכנה ליצור מערכת יחסים עם בחור חדש. לכן הניחי את העבר מאחורייך והתקדמי הלאה לדברים, כלומר גברים (!) טובים יותר.

תמונת המאמר צולמה ע"י Glorius, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

ארבעת הרווקים הנחשקים ביותר בישראל 

סיבות שיגרמו לבחור להיפרד ממך

איך תדעו אם היה ביניכם קליק בדייט הראשון?