Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

נמאס לך להיות "רק ידיד" ?
מאת: מערכת אתר דייט
נמאס לך להיות "רק ידיד" ?

אין ספק שלהיות מאוהב בבחורה שרואה בך רק ידיד טוב זה בעייתי, אך אם אתה מעוניין לנסות לקדם את זה הלאה, למקום רומנטי יותר, יש כמה דברים שעליך לשנות ולעשות כדי לגרום לזה לקרות. ראשית, עליך להפסיק לחשוב כ"רק ידיד" ולקחת שליטה על המצב. מדובר בסיטואציה בה עליך לעשות או להמשיך הלאה, אבל בוודאי לא להמשיך לשבת ולשקוט על השמרים!

הפעל את הקסם...

כידידים אתה בוודאי נמנע ממגע פיזי, אך זהו הזמן להפסיק עם זה. אין הכוונה שלפתע תתחיל לעגוב עליה, אלא שתעשה זאת לאט ובעדינות. התחל במגע עדין בזמן שאתם משוחחים; אחוז בידה, הזז שערה סוררת שנפלה על פניה. נסה לחבק אותה או לאחוז בידה בזמן שאתם הולכים יחדיו וכד'. מגע גופני הוא קריטריון חשוב ביותר בהבחנה בין ידיד ליותר מידיד. מקם את גופך כשאתם משוחחים בצורה בה יהיה לה ברור שאתה מאזין לה באופן מוחלט, צור קשר  עין ככל האפשר, כדי להבהיר לה שכל תשומת הלב שלך מיועדת לה, ולאחר זמן מה הורד את מבטך לכיוון שפתיה – מה שמעיד על רצונך לנשקה. שים לב לתגובות שאתה מקבל על מעשים אלה, מאחר שמהן תוכל להסיק על מידת העניין של הצד השני. אם היא נענית להן, זה בהחלט סימן טוב. עדיין, קח בחשבון שגם אם היא לא מגיבה כפי שהיית רוצה, ייתכן שהיא פשוט מופתעת ומבולבלת מהשינוי בגישה. לכן, תן לה קצת זמן להסתגל.

היפגש עימה בשעות הערב

נסה להיפגש עם ידידתך יותר בשעות הערב והלילה, ופחות בשעות היום. שעות הערב והלילה הן זמנים יותר רומנטיים ואינטימיים, מה שיגרום למפגשים שלכם להיראות יותר כמו דייט מאשר מפגש ידידותי. כדי להגביר ולחדד את התחושות הללו קח אותה למקומות יותר רומנטיים וקסומים; שכח מהפאב השכונתי או משחק סנוקר, כוון יותר למסעדה איכותית ושקטה, לחוף הים וכד'.

קח שליטה על המצב

החלט איך אתה רוצה לנהל את המצב ופעל בהתאם. ידידים יוצרים אזור בטוח, בעוד מאהבים יוצרים התרגשות ואתגרים. לכן, התחל לעורר התרגשות ועניין, וצא מהאזור הבטוח של הידידות. בחר מצבים ופעילויות שיאתגרו את מי שאתה רוצה כזוגתך. אין כמו חוויות חדשות כדי לקרב בין שני אנשים. בנוסף, אל תשכח שכל פעילות גופנית משותפת תעזור לעורר ניצוצות (כתוצאה ישירה מהורמונים שמשתחררים בגוף ותורמים לתחושת התאהבות).

שמור על המסתורין

שים לב כי אתה לא מספר את כל סודותיך ומשתף אותה בכל רגשותיך. אמנם, למראית עין אתם ידידים, מה שאמור לאפשר לך להיחשף ולשתף, אך מאחר שאתה מעוניין ביותר מידידות, אסור לך לעשות זאת. מערכת יחסים רומנטית שרק מתחילה בדרך כלל מלאה בהתרגשות של גילוי האדם שמולך. אל תהיה הידיד שאליו היא באה כדי לפרוק את המתחים, הכעסים והתסכול. אם זה המצב בו אתה נתון, התייחס אליה כבן זוג ולא כידיד; עסה את כתפיה ודבר אליה ברכות וחיבה.

תמונת האתר צולמה ע"יa tai., מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

נשיקות, נשיקות, נשיקות 

איך להרשים את אימא שלה

גבר - טפח את עצמך!