Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

האם כדאי לכם לעבור לגור ביחד?
מאת: מערכת אתר דייט
האם כדאי לכם לעבור לגור ביחד?

 בימינו, נראה שהצעד הידוע והמוסכם לפני נישואים הוא לעבור לגור ביחד. מגורים משותפים הם הדרך לבחון האם אכן לזוג יש עתיד כזוג נשוי, מבלי להסתכן בגירושים. מאחר שבהחלט מדובר בצעד גדול ומשמעותי, אין פלא שהוא גורם לחששות, היסוסים והרהורים. לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם לפתור את הדילמה הזו; האם לעבור לגור ביחד או לא.

שאלו את עצמכם ; האם אתם חשים צורך לעבור לגור ביחד. האם זה בגלל שמערכת היחסים שלכם התקדמה והגיעה לשלב הזה? או שמא אתם חושבים לעשות זאת בגלל שכולם עושים זאת? או אולי פשוט לשניכם הסתיים החוזה וזה נראה כמו הפתרון הנגיש והנוח? כל אלה ועוד הן שאלות שעליכם לעצור, לשאול את עצמכם ולענות בכנות מוחלטת, על מנת שתדעו שהמעבר הזה מגיע מהמקום הנכון.

אין ספק שלמגורים משותפים יש יתרונות. ראשית, כזוג, אתם תחלקו ביניכם חשבונות ואחריות על דברים שונים, שכאשר גרים לבד, "נופלים" עליכם באופן מלא ומוחלט. שנית, מגורים משותפים הם בהחלט הזמן והדרך להכיר את האני האמיתי של כל אחד מכם, אפילו את הצדדים הפחות יפים, שכל עוד לא התגוררתם יחד לא הכרתם, וללמוד להתמודד איתם. עם זאת, ייתכן שאתם תגלו כי אתם לא מסוגלים לגור יחד ולא מתאימים. לכן, מגורים משותפים הם אכן מבחן אמיתי לאופציה לעתיד משותף כזוג נשוי וכמשפחה.

בעוד מגורים משותפים הם נוחים במובן שלא קיימת פה שום התחייבות חוקית, דווקא הפקטור הזה יכול להיות גורלי עבור מערכת היחסים. כל דבר קטן, מחלוקת זעירה, יכולים לגרום לאחד מכם לקום וללכת. לעומת זאת, בנישואים, ייתכן שאתם תשקיעו יותר מאמץ וזמן בלמצוא פיתרונות ולעבוד על הזוגיות שלכם, מאחר שמדובר במחויבות גדולה יותר.

לעבור לגור ביחד אומר שינויים משמעותיים בסגנון החיים שלכם, וייתכן שייקח לכם זמן להסתגל. העריכו את המניעים שלכם לעבור לגור ביחד, שתפו אחד את השנייה בצרכים שאתם חשים שיהיו לכם ובדאגות שלכם לגבי הנושא, למדו מהן הציפיות של כל אחד מכם וההסתייגויות, וערכו שיחה כנה סביב עתידכם.

לכל מערכת יחסים, אם מדובר בנישואים או מגורים משותפים, יש את העליות והמורדות שלה. אם אתם חשים בטוחים מספיק באהבתכם זה לזו, בזוגיות שלכם, וביכולתכם להתמודד גם עם הנפילות, מגורים משותפים יהוו עבורכם מעבר חלק לעתיד בטוח ומאושר.

תמונת המאמר צולמה ע"י merci, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

איך להשלים לאחר מריבה

סמסים במערכות יחסים ודייטים: מה אסור לעשות!

תקשורת במערכות יחסים