Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

הדייט שהיא לא תשכח
מאת: מערכת דייט
הדייט שהיא לא תשכח

רומנטיקה קצת אחרת
פרחים? טוב, די. נחמד, צבעוני, נדוש. "זה נכון שיש הרבה נשים שזה עדיין עושה להן את זה", אומרת המאמנת הזוגית אורית בר-שלמה, "אבל אם תקדיש לעניין עוד 30 שניות בדיוק, בטוח שתוכל למצוא עוד דרכים להיות רומנטיקן, וכך גם תצטייר בעיניה כמקורי ויצירתי. למשל, זר של עוגיות מעוצבות, או בובת חרסינה קטנה, דובי מתוק, בקבוק יין - והרשימה עוד ארוכה".
והפולנייה נוזפת: ממש לא יזיק לך לשאול אותה איזה דברים היא אוהבת. אולי תגלה להפתעתך שרגלי צפרדעים מטוגנות עושות לה את זה ותצא גבר-גבר.



שוב מסעדה?

"מה את אוהבת: איטלקי? הודי? על האש? ואולי את בכלל במו?ד לגפילטע פיש?". אולי נעזוב את הקטע של האוכל לשם שינוי? יש עוד דברים לעשות ביחד חוץ מלטחון. "כאן באמת לא צריך להתאמץ יותר מדי", אומרת בר-שלמה. "מספיק שתברר איזה זמר או להקה היא אוהבת ותזמין לכם כרטיסים, ויצא שקנית שניים במחיר אחד – גם הופעה וגם את ליבה. מצד שני, אתה יכול גם להזמין אותה למסיבת יום הולדת של חברים או אירוע חברתי אחר. המחווה הזאת תאותת לה שאתה רציני, ושמח להכיר אותה לסביבתך".
והפולנייה נוזפת: שלא תחשוב אפילו להזמין אותה לראות משחק כדורגל עם החבר'ה. עוד יסנג'רו אותה להביא בירה קרה מהמטבח, והפעם הבאה שתראה אותה תהיה כשהיא תעשה "ויברח" מהמכונית שלך.

על טעם וריח

"היגיינה היא עניין חיוני, אבל לפעמים יש לגברים נטייה להגזים ולחשוב שהאפטר שייב שלהם נועד לשטיפת הפנים, או שהפרסומת של AXE באמת מתממשת כשמתיזים אותו בכמויות מסחריות. אז אנא ממך, השתדל להריח טוב, אבל אם אתה מרגיש שאתה נחנק מעודף אמוניה זה אומר דרשני".
והפולנייה נוזפת: השתדל מדי פעם להתעדכן במותגים החדשים שיוצאים, כי גבר בן 28 שמריח מאפטר שייב "ברוט" יזכיר לנו את דוד יעקב הצולע מנתניה, ויקשה עלינו להתרכז בעובדה שזה הדייט שלנו.
 
בבקשה, גבירתי
"לא, אתה לא צריך לעטות על ידיך כפפות לבנות ולדמיין שאתה נהג של לימוזינה", מתפייטת בר-שלמה. "מספיק שתפתח לה את הדלת כדי שתצא, והחיוך הספק-מופתע ספק-מרוצה יופיע על פניה. מחוות קטנות כאלה גורמות לנו להרגיש כמו נשים אמיתיות".
והפולנייה נוזפת: זה לא אומר שאתה צריך להוריד ממנה את המעיל בפאב או במסעדה. קודם תברר שלא קר לה.

קשר עין
"לא רק נשים מתעצבנות כשהדייט שלהן מאבד איתן קשר עין כשהן מדברות. גם אם אתה חושב שהיא קצת נסחפת עם הסיפור על החברה של החבר של החברה שלה, נסה לתת לה את מלוא תשומת הלב. לא יזיק גם להכניס מדי פעם מחמאה קטנה".
והפולנייה נוזפת: אבל תשתדל לא להגזים, כי לומר לבחורה נחמדת מראה משפט כמו "את הבחורה הכי יפה כאן", רק יגרום לה לחשוב שאתה נוכל ולעבור לבחור אמיתי יותר.

הדרך הביתה רצופה אי הבנות
"הפגישה הסתיימה, אתה לוקח אותה הביתה ועכשיו מגיע רגע האמת: תהיה נשיקה או לא?", משרטטת המאמנת הזוגית את התסריט. "השתדל לפתוח לרגע את הרדאר הרדום, ונסה לקלוט את השדרים שמגיעים ממנה. בדרך כלל שפת הגוף שלה תאמר הכל. כשאתם אומרים 'לילה טוב', שים לב אם היא רוכנת מעט לעברך או מקרבת מעט את הראש. גם החיוך יוכל להגיד לך מה היא חושבת – בשני המקרים היא ממש בעדך. זה לא אומר שלא יכולות להיות טעויות בזיהוי המומנטום, אבל השתדל לא להתנפל עליה בנשיקה עוצרת נשימה בלי שהיא מוכנה לכך".
והפולנייה נוזפת: לי דווקא אין בעיה עם נשיקות עוצרות נשימה

צילום: Stock.xchng

למאמרים נוספים

נשיקות, נשיקות, נשיקות 

איך להרשים את אימא שלה

גבר - טפח את עצמך!

.